22 Kasım 2010 Pazartesi

Trafik

Çocukken babama trafikte hep aynı soruyu sorardım:

"Neden en öndeki gitmiyor baba?"

Sürekli bana en öndekiyle alakası olmadığını dünyanın sandığım gibi bir düzende ilerlemediğini, herkesin dümdüz aynı yöne gitmediğini anlatmaya çalışırdı, anlamazdım. Hala da anlamıyorum. En öndekiler neden hep duruyor baba? Neden kimse ilerlemiyor da hep durduğumuz yerde duruyoruz? Nedir bu insan trafiği? Bu kadar zor olmamalı ilerlemek, durmak beklemek olduğu yerde saymak zor gelmiyor insanlara. İlerlesek daha mutlu olacağız, ama yapmıyoruz. Cesaretsizlik demek doğru olmaz bu yaşananlara, kaybolduk nereye gideceğimizi bilmiyoruz. Trafikteyiz ne uğruna onu dahi bilmiyoruz, hep öndekine küfrediyoruz. O da kendi önündekine küfrediyor.

Şimdiyse şunu soruyorum:

En öndeki neden bu kadar gamsız baba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder