13 Şubat 2012 Pazartesi

Bir tek dileğim var sen mutsuz ol yeter

Eski sevgililer gariptir, sizi geliştirirler kimi zaman geriye sararlar ama hep bir yerde dururlar. Çeşit çeşittirler, eğlenceliler, komikler, aşırı romantikler, aşırı hödükler. Özgürlüğüne ölümüne düşkün biri olarak benim hayatımdan maçosu, hırbosu pek geçmedi ama öyleleri de var elbet. Zevk meselesi bir şey demiyorum bazı kızlar saçımdan tutsun beni duvara vursun oy oy öyle çok seviyor ki beni diye dolanıyorlar ya canlarım benim onlar ayrı apayrı bir uzmanlık alanı.

Sen zaten benden iyisini bulamazsıncı adamın egosundan çöp poşeti yapıp, onu kendini beğenmişlikleriyle parçalara ayırıp o poşete koyup derin denizlere atmak istesem herhalde abartmış olmam. Özgüvenine yandığımın hırbosu, ne sanıyorsun sen kendini? Hayır yani ben bile demiyorum benden iyisini bulamazsın diye sana ne oluyor dimi ama? Cık cık.

Sonra bu adamı terkedersen bu defa benden iyisini bulamazsın modundan, sen nasılsa pişman olup dönüp dolaşıp nasıl olsa bana geleceksin moduna geçer.

Diyeceği;
 "O zamanlar söylediklerin için üzüleceksin, bana gelip özürler dileyeceksin ama ben sana senin bana bu günlerde olduğun kadar gaddar olmayacağım."

Demek istediği;
"Özgüvenim tavan, götüm yayvan."

Sağol canım be, ne süper adammışsın sen. Az önce özgüven coşmuştu, göt tavandaydı götünü ne zaman tavandan indirip bu kadar bağışlayıcı oldun sen? Kimi neyi bağışlıyorsun hem sana gelen kim beybiboy?

Böyle adamlar çok şeker, üzmeyin onları. Bir gün pişman olacağımı bilsem de bunu ikimiz için yapmalıyım diyerek terkedin ki bu mallıklarına özgüvenine gelecek ilişkilerinde de devam etsin hep dalga konusu olsun. Mazallah yoksa aklı başına gelir falan arkamızda geleceği mutlu olan bir eski sevgili bırakmak istemeyiz. 

Bir tek dileğim var sen mutsuz ol yeter  <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder