10 Mayıs 2013 Cuma

Yeteneksizim Türkiye

Piyano veya gitar çalan insanlardan nefret ediyorum. Beceriksizliğim yüzüme vuruluyor gibi geliyor kıskanıyorum.

Hele saksafon, keman falan çalıyorsan yanıma sakın yaklaşma.

Seni bakışlarımla öldürürüm.

Doğuştan yetenek diye bir şey var arkadaşlar kabul edelim. Ve ben şunu da kabul ediyorum ki ben de hiç biri yok. Genlerime müteşekkirim. Gerçi ailemizde bir kaç müzisyen var ama onları saymıyorum.

Çürük onlar, olmamış...

Sürekli keşfedilmemiş bir yeteneğim olduğunu düşündüm durdum. Artık olmadığından emin olduğuma göre buraya bunu iç rahatlığıyla yazabilirim. Yeteneksizim Türkiye.

Adamdaki lükse bak mesela.

Oturmuş piyanosunu çalıyor usul usul. Kenarda bir kadeh kaliteli kırmızı şarap. Sessizce şarkının sözleri mırıldanıyor bir yandan... Dünya mı dönüyormuş? Ona ne.

Biz yaparız annem döndürürüz dünyayı. Yeteneksizler olarak sizlerin ayak işlerini yaparız. Ben ekonomist olurum, diğeri hukukçu, kimisi polis. Biz çekip çeviririz evreni.

Sen iç şarabını iç. Zehir zıkkım olsun iç.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder