29 Ocak 2014 Çarşamba

Salak mısın kızım sen vol 3

Hayatta henüz hiç bir şeyinizi çaldırmadıysanız bir deneyin. Çok garip bir his kendinizi böyle gerizekalılık sınırında hissediyorsunuz şimdi buradaydı ya lan diye sağa sola bakınıyorsunuz. 

Sonra bulamayınca bir "Allah Allah" deme seansları başlıyor. Sonra bir retro-gün taraması yapıyorsunuz. Eveet önce Ayşelerdeydim hıhım sonra bir tuvalete gideyim dedim gittim, sonra çıkınca bir mutfağa uğradım çaktırmadan tencereye bir kaşık attım. Ay Ayşeye sorsam mı acaba orda kaldı mı diye iyi de demez mi ulan senin ne işin vardı mutfakta yine gırlağını tutamadın dimi diye. Ay yok yok o hiç çekilmez şimdi. 

AY BEN SONRA NE YAPTIM??? HAFIZAMI DA MI KAYBETTİM ACABA?


Senin olan bir şey, bir bakıyorsun yok. Birisi gelmiş almış gitmiş. İnsan kendini bomboş hissediyor. Değersiz bir şey de olsa kandırılma hissi inanılmaz baskın hissediliyor. Böyle hayatım monoton azcık renk katayım diye düşünüyorsanız bir deneyin. (ölmeden yapılması gereken şeyler vol 2520908: kendini aptal yerine koydurmak)

Sen de amma salakmışsın kızım başka işin gücün, yazcak konu mu yok falan diyorsanız eğer HOOOP. Orada bir duracaksın arkadaş. Bu konu hakkında biri bir şeyler söyleyecekse eğer O BENİM.

Kankitemla mesajlaşıyorum telefonda ben 5 dk falan cevap vermedim, sonra ankesörlü telefondan arayıp telefonumu çaldırdım dedim. İnanamadı tabi. Kızım son mesaj 5 dakika önce falan dedi ama ben minibüsten inerken cebimden almışlar. 


DERS 1: Neymiş öyle halka açık alanda milletin gözüne gözüne sokmuyormuşuz telefonları dimi?

Bir de hep merak etmişimdir o telefon çalınınca içindeki özel mesajlar, fotoğraflar noluyor. Hırsız efendi açıp okuyup ahahaha salağa bak diye gülüyor mudur acaba? Valla kalkmışsın hırsız olmuşsun yapmışsın bir eşeklik bari hayatına renk kat dimi? Ben olsam yapardım. Hırsızlık yapmam. Ama hırsızlık yapsam telefonu bir karıştırırdım. Hem hırsızlık yapmış "aaa özel hayata saygı" diye bir tutumda olmaz heralde dallama. 

DERS 2: Telefonun çalınınca gidip eş dosttan ödünç telefon alma. Git parasıyla bir telefon al ya da paran olana kadar alma ölmezsin.

Neden? Arkadaşlık öldü mü canım diye lafını sözünü yapabilirsiniz. Yap aşkısı dinleme sen beni. Ama sonra benim gibi gidip ödünç aldığın telefonu da çaldırırsan gidip iki telefon almak zorunda kalırsın. 

Ya tabi sen bunu düşünemedin dimi? Her şey olabilir. Bana oldu bebeğim size niye olmasın dünya üzerindeki tek keko ben olamam herhalde. Bir ayda iki kere hırsız seni bulabilir.

Hatta belki o dallama seni takip ediyordur, kim bilir?

Zaman kötü gerisini siz biliyorsunuz zaten.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder