21 Ocak 2012 Cumartesi

Küfürlü içerik

Kızlara küfür yakışmıyor diyen insanlar var onların götüne koymak lazım diye düşünüyorum. Herşeyin bir yeri, adabı varsa küfürün de var. Küfüre karşı insanı anlarım da kıza yakışmıyor ne lan?

Öncelikle şunu belirteyim, kız erkek ayırmam da cümlenin başına sonuna ortasına marifet gibi küfür ekleyen insanlardan tiksinirim. Ama bazen öyle bir şey oluyor, öyle bir durum gerçekleşiyor ki orda ne desen o küfürün yerini tutmuyor. Kelimelerin kifayetsiz kaldığı an derler ya hah öyle durumlar da küfürü yapıştıracaksın. Küfür böyle durumlar içindir.

Elastikiyetini sevdiğimin Türkçesi de öyle müsait ki kelime oyunlarına, öyle yaratıcı küfürlerimiz var ki önünde saygıyla eğilinir. Dünya üzerindeki her dili bilmeden iddaa ediyorum ki bizim kadar küfür hazinesi geniş bir millet yoktur.

Bir gün biriyle tartışıyorum ismi lazım değil, beni çileden çıkarmak için etmediği hakaret kalmadı kız beni öyle saplantı haline getirmiş ki ne desem anlatamıyorum derdimi ben diyorum ankara o diyor götüm kara. Sinirliyken kötü laflar etmemeye dikkat ederim, daha çok geyiğine küfür kullanırım ama kız beni çileden çıkardı en son;

"Zekasıza zeka hapı verirsin fitil diye götüne sokar ne diyim daha ben sana" dedim ve ses soluk kesildi. Kıza saatlerdir açıklıyorum bak canım yanlış anladın benimle uğraşmasan, cidden benim seninle bir sorunum yok diye diye ne oldu ben yıprandım en son o da alacağını aldı rahatladı.

Küfür bazen yerine göre gerekli, kızlara da mis gibi yakışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder