21 Ocak 2012 Cumartesi

Nah buraya yazdım.

Ben düşündüm taşındım, lan dedim blog yazmıyorum adam akıllı bari kötü emellerime alet edeyim. Belki çoğu insanın şaşıracağı bir şekilde boş bir duvara bakarak saatlerce oturabilirim, hayır ruh hastası değilim. En azından modern tıbba göre değilim.

Oturup düşünüyorum öyle, ne düşünüyorum desem;

 dünyayı mı kurtarıyorum yok,

insanlığa hizmet eden felsefe akımına öncülük mü ediyorum e oda yok.

Baktım yok annem böyle olmuyor salakça desinler ne diyor lan bu desinler bloguma yazayım bari. Bu kararını ne diye buraya yazıyorsun yazmaya başla diyebilirsiniz ya da belki demezsiniz ama nedeni şu hayatım boyunca hep günlük tutmaya deli gibi heveslendim. Beş altı tane de günlüğüm var ama her birinde beş günü geçmemiştir yazılarım. Öyle de hevesim çabuk kaçıyor.

Bu kez öyle olmasın diyerekten bunu nah buraya da yazdım, yazacağım anasını satayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder